Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~martiosza | użytkownik

imię i nazwiskomarta gliwińska adreswrocław zarejestrowany01.04.2009 @13:24:19 ostatnio na stronie22.01.2017 @15:24:35
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty103 komentarze402 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maczep    06.11.2010 @10:03:57
dawno nie widziałem tak dobrych prac
_______
kjut atrakcje mam
~PiotrPietryga    06.11.2010 @09:51:39
jestem pod wielkim wrażeniem - do obserwowanych
_______
http://www.piotrpietryga.com ---> strona autorska
http://www.collodionprint.com ---> ambrotypia/mokry kolodion
~kamilk    23.10.2010 @18:53:19
o dzięki
świetne ilustracje
~goja89    12.10.2010 @19:58:13
jesteś psychodeliczna!:D
gratuluję wyobraźni
~mymind    11.09.2010 @20:29:32
bardzo interesująca galeria pod wrażeniem
~halny76    08.09.2010 @10:37:56
zajebiaszcza okładeczka podkładeczka :D
~Natalcia83    04.09.2010 @12:34:49
zajebiste.
~melodyKura    03.09.2010 @15:06:08
przegenialną masz galerię obserwuję
_______
Kocham Kraków. Poważnie i serio.
~zbyniox    15.08.2010 @12:00:06
świetne ilustracje
!fikander    14.08.2010 @18:28:53
mam już gotowe papiery z urzędu stanu cywilnego
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
~CUMFORMERS    11.08.2010 @16:00:50
U_U
_______
Cum to see us *__*
http://cumformers.com
~hollatomek    10.08.2010 @22:19:49
~Gravika    05.08.2010 @19:53:05
dzięki! jeśli Krzyś mnie pozdrawia, to już mogę umrzeć, hehe
takie znaczki to bym sobie oprawiła w rameczkę
_______
Projektowanie.Org* http://www.projektowanie.org
~Lemurnakwasie    28.07.2010 @22:33:14
zacne prace
~RetroKokoniara    24.07.2010 @17:49:40
będę czesciej Cie odwiedzać, zacna galeria
_______
.

skórzane :ę::ł: na zamówienie!!! http://queenmalory.digart.pl/
~whyduck    21.07.2010 @15:09:49
Niestety ostatnio do pracy mojego DD nie działał link do mojej strony serdecznie zapraszam i dziękuje za komentarz A o To on http://diamondesign.com.pl/ zapraszam do współpracy.
!fikander    17.07.2010 @11:57:36
wolę połykać
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
~pyhu    02.07.2010 @11:00:12
niebawem niebawem....zarobion jestem, a nie sa to rzeczy ktore mozna by tu wrzucic. pozdro...wakacji odjechanych
~stripish    30.06.2010 @18:25:13
_______
http://cargocollective.com/adamchrobak . cargocollective . adamchrobak . com
~Pulsatillavulgaris    30.06.2010 @12:33:39
dzięki
_______
"Nikt nie może powiedziec niczego o tobie. Cokolwiek ludzie mówią, mówią to o sobie"
!fikander    25.06.2010 @16:31:28
heh kiedyś to może i my będziemy w jury
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
!fikander    25.06.2010 @16:27:02
cholerka szkoda, bo naprawdę zacne trio...ciekawe kto byl w jury... a wiadomo w ogóle kto wygrał?
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
~KamilCzapiga    25.06.2010 @08:53:28
ciężkie trochę, ale nie jeśli chodzi o poziom, tylko o klimat. mam nadzieję że będzie ok wyniki dopiero w środe...
~KamilCzapiga    24.06.2010 @18:41:24
nie moglem byc na gali bo mialem dzisiaj rano w kato czwarty dzien egzaminow praktycznych na projekt wiec nie wiem dokladnie. na digarcie znalazlem 2-gie miejsce - http://www.digart.pl/praca/5425134/i.html
~KamilCzapiga    24.06.2010 @18:01:06
nagrody nie ma, jest tylko wyróżnienie, ale i tak fajnie dziwi mnie to ze nie jestes na podium bo to co zrobilas jest bardzo ciekawe
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt